Onze werkwijze als opkoper van partijen
Wij hanteren een transparante werkwijzen als opkoper van partijen. Hieronder vindt u de verschillende stappen die wij hanteren.
Heeft u aanvullende vragen over onze werkwijze? Laat het ons weten. Wij staan u graag te woord.
neem contact op
De eerste stap in onze werkwijze is dat u contact met ons opneemt. U geeft aan per telefoon +31 - (0)6 5157 1319, per e-mail info@partijenopkoper.nl of via het aanmeldformulier aan welke partij u ter beschikking heeft. Omschrijf zo duidelijk mogelijk waaruit uw partij bestaat.
Op basis van de door u aangeleverde informatie maken wij een inschatting van de waarde. Ook is het mogelijk dat wij een afspraak met u maken om de partij te komen bezichtigen.
Zodra wij een goede inschatting hebben kunnen maken van de door u ter beschikking gestelde partij, doen wij een bod op de partij. Deze ontvangt u van ons per e-mail of indien gewenst, bellen wij u.
Als u ons bod accepteert, maken wij met u een afspraak wanneer de overdracht van de partij plaatsvindt. Wij kunnen u geheel ontzorgen met betrekking tot de opkoop van een partij zoals bijvoorbeeld het bezemschoon opleveren van een magazijn.
Wij betalen u van te voren, dus voordat de overdracht plaats vindt. Als dit afgerond is, vindt de overdracht plaats doordat wij bijvoorbeeld uw partij op komen halen uit uw magazijn. Wij beschikken over eigen transportmiddelen en arbeidskrachten om u, indien nodig, geheel te ontzorgen.